7/25/2017

HARRY POTTER TAG + podsumowanie pierwszego dnia BOOKTUBE A THON


Pewnie wiecie, że kocham Harry'ego Pottera, jeśli nie to już wiesz.
Więc tak kocham ten świat od kąt miałam cztery lata, jak nie mniej i z powodu tego, że właśnie czytam na nowo wszystkie książki warto zrobić tag który chodzi za mną od BARDZO dawna!

grafika harry potter, book, and coffee



1. ULUBIONA KSIĄŻKA?
Czara ognia, jednak waham się nad Insygniami śmierci. Wciąż nie jestem w stanie się określić. Czarę ognia przeczytałam w oka mgnieniu, za to insygnia śmierci ma tyle niesamowitych informacji i inaczej są zrobione dane sceny niż w filmie! Dobra więc wybiorę Kamień Filozoficzny! Jest to bezpieczne rozwiązanie, a po za tym od tego cała magia się zaczęła!
2. NAJMNIEJ LUBIANA KSIĄŻA?
Muszę powiedzieć, że komnata tajemnic. Przeczytałam ją dziś w nocy i nie była zła! Jednak jakoś mnie nie zachwyca.
3. ULUBIONY FILM
Czara ognia lub insygnia, ugh! Film który mogę oglądać i oglądać... Czara ognia, bez dwóch zdań. Fun fact: w trzeciej/drugiej klasie podstawówki na balu przebierańców byłam Hermioną! Ale to nie wszystko... Miałam jej cudną kieckę z balu bożonarodzeniowego! O TAK!
4. NAJMNIEJ LUBIANY FLM
Komnata tajemnic... Według mnie ma najnudniejszą fabułę i po tym filmie miałam koszmary...
5. ULUBIONY CYTAT
Książka:- Przy stole nauczycielskim jest puste miejsce... Gdzie jest Snape?(...)- Może jest chory! - szepnął Ron z nadzieją. - Może sam odszedł - mruknął Harry - bo znowu nie dali mu obrony przed czarną magią! - Albo może go wylali! - zawołał Ron. - Przecież nikt go nie znosi, więc... - A może - rozległ się lodowaty głos tuż za nimi - czeka, żeby usłyszeć, dlaczego wy dwaj nie przyjechaliście pociągiem razem z innymi.
Film: "Lucjuszu jak ty możesz na siebie potrzeć?" i mój ULUBIONY "Hogwart jest zagrożony! Maszerujcie na mury, brońcie nas! Spełnijcie obowiązek wobec szkoły! Zawsze chciałam wypowiedzieć to zaklęcie"
6. ULUBIONY WEASLEY
Fred i Gorge uznajmy, że to jest jedna osoba, bo ich nie da się rozdzielić! A są niesamowici, cóż więcej mogę o nich powiedzieć?
7.ULUBIONA POSTAĆ KOBIECA
Hermi! Zdecydowanie Hermiona ze względu na wiedzę, kto by nie chciał tego wszystkiego pamiętać?! Ale tak po dłuższych przemyśleniach, lubię ją tylko za to (i jej hierarchię wartości :P), ogółem jakoś mnie wkurza, Więc tutaj chyba wybiorę Lunę, bo może i wydaję się być no cóż dziwna, to jest najwspanialszą osobą pod słońcem, po za tym jak niewielu z nas - jest sobą. ( i nie macie pojęcia jak cierpię bo nie jest z Nevillem)
8. ULUBIONA ZŁA POSTAĆ
Voldek! Błagam! Potrafiłam wyrecytować o ostatniej części cały jego głos rozchodzący się po bitwie i zabiciu Severusa - CAŁY. Jednak teraz trochę mi się zapomniało. 😃
9. ULUBIONA POSTAĆ MĘSKA
Draco Malfoy! U fan fact: kiedyś kochałam Harry'ego ale tak około rok temu postanowiłam, że Harry nie jest dla mnie, niech se będzie z Dżini ja tam się nie wcinam. Pozostało pytanie z kim będę, wymieniałam chłopów po kolei a tu nic. Wpadłam na pomysł Draco i  się w głowę walnęłam "ja z Draco?!" i tak z nienawiści do miłości, przecież on nic nie zrobił, to nie jego wina!
Jednak mam jeszcze jedną osobę mimo, że wiele osób (uwierzcie mi ja wiele spotkałam) nie lubi Dumbledore, co prawda w książce czasem wydaje się być pokręcony jak Radagast z Hobbita, ale z drugiej strony uważam go za bardzo mądrego człowieka z obszerną wiedzą i świetnymi cytatami.
10. ULUBIONY PROFESOR
McGonagall po pierwsze za jej humor, po drugie za silny charakter, po trzecie za ciasteczka (ci co czytali zakon feniksa to muszą pamiętać!) no a w reszcie za tą akcję na schodach z Umbridge i za wszystkie te piękne "scenki".
11. CZY JEST POSTAĆ O KTÓREJ ZMIENIŁAŚ ZDANIE PO FILMIE?
Przyznam się, że najpierw obejrzałam filmy, potem książki, gdyż nie potrafiłam tak dobrze czytać... Więc powiem tak, jak sobie czytałam 1 część to tam nasz drogi dyrektor brzmi jak dziwak taaa... Wolę go w filmie. A po drugie Hagrid to bezdomny, upity, analfabeta! Zdecydowanie wolę go w filmie...
12. FILM CZY KSIĄŻKA?
To bardzo trudne pytanie co tam to MEGA trudne pytanie! Jednak po dłuższych namyśleniach powiem - Książka. Gdyż ona się tak nie znudzi jak film, po za tym zawierają więcej informacji.
13. GDYBYŚ MOGŁA ODTWORZYĆ KTÓRYŚ FILM TO KTÓRY?
Pierwsze 3 części ale zmieniłabym tylko efekty specjalne na bardziej nowoczesne :P Tak nie zmieniłabym nic, chociaż... Wskrzesiłabym co po niektórych.
14. W JAKIM JESTEŚ DOMU I JAK MYŚLAŁAŚ DO JAKIEGO TRAFISZ?
Ravenclaw to mój dom jednak i ludzie powiem tylko tyle: jak mogłam tego nie zauważyć?! Zanim jednak się z tą myślą oswoiłam chciałam być w Gryffindorze, a potem no cóż w Slytherinie.
15. KTÓRY PRZEDMIOT BYŁBY TWOIM ULUBIONYM?
Zaklęcia i uroki - bardzo przydatna rzecz. I chyba najciekawsza, po za tym naucza jej opiekun mojego domu!
16. KTÓRE ZAKLĘCIE BYŁOBY NAJBARDZIEJ UŻYTECZNE DO NAUCZENIA?
Nie powiem, Cruciatus nie był by zły... Jednak pójdę z Imperiusem, mówisz babce  w F21 by dała ci ciuchy bez płacenia i masz dormo kupę ubrań, żyć nie umierać, jednak Accio też było by niczego sobie, bo ciągle coś gubię... Po za tym mam piętrowe łóżko i powiem wam, że potrafię zejść co najmniej 10 razy bo nie mam czegoś: telefon ładowarka, picie, chusteczki - story of my life...
17. Z KIM BYŁABYŚ PRZYJACIÓŁMI OD RAZU?
Hermioną? wydaje mi się, że bez problemu znajdziemy wspólny język wiecie, sama wam tego bym nie powiedziała, ale inni by powiedzieli, że jestem trochę do niej podobna... Pewnie byśmy się kłóciły ale w sprawie nauki - zawsze zgodne i rozgadane
18.KTÓRE Z INSYGNI CHCESZ MIEĆ?
Mam różdżkę więc pelerynę niewidkę, kamień odpada już na wstępie. Po za tym peleryna jest najbardziej pożyteczną rzeczą w tym trio, *szepcze* po za tym uciekniesz w niej śmierci :P
19.CZY JEST COŚ CO ZMIENIŁABYŚ W KSIĄŻKACH?
Jest parę rzeczy ale są one małe i nie zmieniły by biegu wydarzeń, ani nic. Chyba...
20. MOŻESZ WSKRZESIĆ JEDNĄ OSOBĘ, KOGO? 
Fred, bez dwóch zdań Fred. Po za tym biedy George! Ludzie świat bez bliźniaków to... No nie! Fred i koniec kropka!
21. INSYGNIA CZY HORKRUKSY?
Insygnia. Bo wiecie horkruks ciekawa rzecz ale rozstrzępić duszę na kawałki... Nie dziękuję.

I to na tyle mam nadzieję, że się podobało, jeśli zrobicie ten tag (a zachęcam) dajcie mi linki z wielką przyjemnością poczytam wasze odpowiedzi!
A teraz czas na podsumowanie pierwszego dnia BOOKTUBE A THON 2017!!! Wspominałam wam o tym ostatnio, ale jeśli ktoś nie czytał to przypomnę, że ten maraton został utworzony by uczcić booktuby. I w tym roku postanowiłam wziąć udział.
W czasie maratonu są różne challenge i wczoraj większość z nich odhaczyłam
The 2017 Reading Challenges:1/ Read a book with a person on the cover. - Harry Potter i kamień filozoficzny, a także komnata tajemnic
2/ Read a hyped book. - byliśmy łgarzami
3/ Finish a book in one day. Całkowicie komnata tajemnic i byliśmy łgarzami, dokończyłam PLL i 1 część HP
4/ Read about a character that is very different from you. Możemy powiedzieć, że Harry się liczy, jednak byliśmy łgarzami też można zaliczyć gdyż ja i Cadence to 2 różne osoby. 
5/ Finish a book completely outdoors. Harry potter i kamień filozoficzny
6/ Read a book you bought because of the cover. 
7/ Read seven books.
Do tego uwaga uwaga postanowiłam połączyć maraton z czytaniem przez 24h. Zaczęłam o 7 rano skończyłam o 3 nad ranem więc BRAWO JA!!!! (naprawdę bądźcie dumni ja spać chodzę o 22) 
w sumie przeczytałam :4 książki albo 3 jak to woli a to by było 917 stron. WOW! WOW! 👏👏👏👏


xoxo
A.

1 komentarz: